Zmienia się świat wokół nas, zmieniamy się i my!

Dynamiczny rozwój gospodarki opartej na współpracy, coraz więcej przedsiębiorców i organizacji pozarządowych korzystających z nowych narzędzi oraz mechanizmów, ale przede wszystkim Wy - jesteśmy przekonani, że obraliśmy dobrą drogę i zmieniamy się dla Was!

Centrum Gospodarki Społecznościowej działa od niespełna roku. Przez ten czas miało miejsce wiele ciekawych zdarzeń, rozmów i projektów, których efekty będą widoczne w 2015. Postanowiliśmy, że warto poprawić nasz wizerunek i zdecydowaliśmy o niemal całkowitym rebrandingu marki fundacji. Pozostajemy przy naszych celach i ambicjach, ale w zdecydowanie bardziej atrakcyjnym opakowaniu.

Praca nad nową identyfikacją wizualną zajęła wiele tygodni spotkań strategicznych, konsultacji i wytężonej pracy. Natomiast efekty podobają się nam i niemal wszystkim z zaangażowanych fanów oraz współpracowników fundacji, z którymi je konsultowaliśmy. Za kreację i realizację odpowiadają specjaliści z Mind Progress Group.

 

Logotyp Centrum Gospodarki Społecznościowej

Ważny element identyfikacji, symbol marki, ale przede wszystkim odzwierciedlenie specyfiki naszej działalności i realizowanych wizji.

cgs_logo_general_pole_ochronne-01

cgs_logo_pole_ochronne_v2-06

Z uwagi na nasze zaangażowanie w projekty międzynarodowe, często posługujemy się wersją anglojęzyczną logotypu. Jest to o tyle wymagające, iż stosujemy tłumaczenie nazwy i tym samym inny skrót (CEC). Jednocześnie, chcieliśmy by skrót CGS był uwzględniony w znaku graficznym.

Motywy nowego logotypu:

litery C, G oraz S – akronim pełnej nazwy fundacji dla uważnego obserwatora jest widoczny w pełnej wersji logotypu, zawierającej odpowiednie cienie;

chmura – zaczerpnięta z języka informatycznego „chmura” nawiązuje do przestrzeni wirtualnej jako medium, w którym zasadniczo rozwija się gospodarka społecznościowa;

relacja – zwarta i zamknięta forma logotypu uzyskana dzięki przechodzeniu liter jedna w drugą symbolizuje relacyjność (ludzie – ludzie, ludzie – idee, ludzie – zasoby);

okręgi– symbol obrotu, a więc zarówno podstawowego pojęcia ekonomii, a jednocześnie kojarzy się z krążeniem/wymianą pomysłów, przedsięwzięć i zasobów.

Identyfikacja fundacji obejmuje cały zakres elementów graficznych (w tym nową stronę internetową), zasady brandingu, zasady komunikacji i szereg innych elementów, które będziemy sukcesywnie ujawniać. Dajcie znać w komentarzu na stronie lub naszych profilach w mediach społecznościowych, co sądzicie.

Dziękujemy Mind Progress Group za sprawną współpracę i profesjonalizm na najwyższym poziomie kreacyjnym, projektowym i wykonawczym!

TAGI:

,

NEWSLETTER

Zapisując się będziesz otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach.

ZOBACZ TAKŻE